"Coach, kalau saya nak guna F1 je untuk turun berat boleh?"
.
BOLEH, yang penting ikut mealplan yang coach bagi once you're on program.
Ramai sangat yang tanya soalan ni lately, sebab ramai yang ingat nak kurus berkesan dengan Herbalife ni dengan guna sem
【&AND HOSTEL AKIHABARA】
1階ラウンジが様々の色に変化するようになりました!✨
自分のピッタリの色を見つけてみてください!
We have our newest lights on display at our lounge! There are hundreds of colors to try so why don’t you come and find your favorite color??
・
・
・
#akihabara #hostel #iot #japan #tra