Nyt on säilötty kesä pakastimeen ????Talvella voi sitten muistella näitä aurinkoisia ja lämpimiä päiviä, mansikoita napsien❤️???? Jokos muut olette pakastaneet mansikoita? In the winter, I have to taste these strawberries what I have put in a freezer in t
by vintageinteriorxx 7 years ago | via Instagram



...because who doesn’t like photos of food ???????????? #tacos #vegan #thugkitchen #weeknightdinner
by kelly.jean.daniel 8 years ago | via Instagram