<なす農家さんにお邪魔しました。> 昨日は「はなまき朝ごはんプロジェクト」の活動で、なすをつくっている農家さんの畑にお邪魔しました。なすをつくり始めて10年くらいの若手農家の方です。
お話を伺ったのは、昨年に引き続き2回目となります。県外で働いていたのですが、実家の農家に戻り就農された方です。なす栽培のやり方など仕事についての他、お子様のことなどご家族についてもお話を伺いました。
こちらのなすは皮が薄く、皮ごと食べることができ、とても美味しいです。早く育つほど皮の薄い状態で収穫できるそうです。それには
Şu çocuklar bir bitirim valla ???????? Geçenlerde büyüğü ağlıyor okula gitmeyeceğim diye küçüğü ağlıyor ben evde oturacakmışım o gidecekmiş işe para kazanmaya diye... Peki dedim ne iş yaparsın sen? Ne işten anlarsın?... Para sayarım diyor küçük bıdık... Ö
@barisacarli Barış ne harikalar yaratmışsın, inanamıyorum ... Şaşkınlıklar içindeyim... Eline, koluna, gözüne, lensine ama en başta o güzel yüreğine sağlık dostum... ???????????? Müsadenle bu kareyi paylaşıyorum...
.
#blogger #bestoftheday #life #love #ins
Bir İstanbul'a bir de bana bahar geldi ????????♀️???????? Memleket gibisi var mı??? İstedim ki hikayede kalmasın... Bugün Hürriyet gazetesinden Sevgili @elifergudemiral73 Elif Hanım'la iki girişimim @mamapedtr ve @mylifemykidsapp için röportaj yaptık. So