Päivittelin blogia ✍???? En halua vaieta näistä asioista, koska koen, että niistä pitää voida puhua avoimesti eikä niitä tarvitse hävetä. ????✨ #syömishäiriö #masennus #osastolla #toipuminen #kohtivaloa
by viputus 7 years ago | via Instagram