Kai bendraujate su žmogumi internetu, iš kur susidarote apie jį nuomonę? Kitų apkalbų? Pirmų kelių žinučių? Piktesnio žodžio? Tvirto nuomonės pareiškimo? O gal skaitote žinutės turinį netinkamu tonu? Iš tikrųjų man įdomu ir būtų šaunu apie tai komentaruos
トルコの老舗ガラスメーカー
パシャバチェのグラス✨
湘南のカフェでも使われていました????
セヴィンチエイトの製品も
パシャバチェ社のガラスを使った物をご紹介しています⭐️
*
22日まで横浜高島屋で一週間限定SHOPがオープン????✨
*
#セヴィンチエイト #ハンドメイド #ハンドクラフト #グラス #テキスタイル #織物 #デザイン #カラフル #ギフト #プレゼント #ガラスウェア #家具 #ジュエリー #アクセサリー #ランプ #美術 #日本 #デコレーション #インテリアデザイン #新年