Perjantaina meillä oli estepäivä ja hyppäsimme pieniä esteitä. Äiti ja Alina olivat menneet ensin, joten tein vain lyhyehkön verryttelyn, jonka jälkeen aloin hyppäämään. Tulin ensin muutaman yksittäisen hypyn muutamille esteille ja ne sujuivatkin aika kiv
by elaimetsydamessa 7 years ago | via Instagram



Failure is not an option. Keep going. Keep training. You will succeed. #venum #fightingspirit #boxing #training #workout #limits #club #tracksuit #tshirt #instagood #venumteam #training
by venumofficial 8 years ago | via Instagram