A PEACH 桃を丸ごとくり抜き、グレープフルーツジュレと合わせたケーキです。 #fujifrance #フジフランス #ケーキ ##A PEACH #大阪 #京橋 #京阪モール #カフェ
by fujifrance 7 years ago | via Instagram



Be cool, be pandastic! ???? buy now! Available in my redbubble store. Link in bio! . . #panda #bear #pandabear #bamboo #green #pandastic #cool #summer #school #design #derg #moda #homedecor #homedecoration #pillow #drawstringbag #bag #girl #instagood #in
by derg6 8 years ago | via Instagram