Hari ini cobain pakai produk barunya Makeover yang powerstay matte powder foundation itu lho...Aku pake dari jam 14.30 sampai jam 21.30 surprisingly masih ok, yg keliatan minyakan di area idung aja sisanya aman. Coverage-nya medium, gak nutup bekas jerawa
Recouvrement by @ashley_racana_tattoo ???? Tattoo Passion Shop
???? Décorateurs de peaux à Thonon depuis 2005 : 13 ans d'expérience, ça fait toute la difference ;-)
???? Bijoux, fringues et taxidermie
???????? Tattoo Passion organise le salon du tatouage
Der kommer MANGE af denne kjole i næste uge???????? Altså lige efter Pinsen???????? Har en fantastisk pasform og man kan sy en lille trykknap i foran så den ikke er så åben???????? Kjolen har en skøn længde og er genial til dem der ikke er så høje også???