Murah babe! Mana nak dapat kelas makeup harga bawah RM100 kan? Meh sini Liez nak share . Korang yang berada di KL/Selangor boleh usha @apbeauty.co untuk set date untuk belajar makeup. . Harga gila murah hanya RM59!! Ye RM59 je..kena cepat sebab class cepa
by mrsliez 8 years ago | via Instagram

#ootd in check ✔️
by royaltyforme 8 years ago | via Instagram

A little rip and a little floral ????????
by royaltyforme 8 years ago | via Instagram

O #Bomdia de hoje é com um #cafeviagem muito especial. Dois destinos que escrevo muito no blog juntos em um lugar que adorei conhecer neste fim de semana. O sabor do #Uruguai na #SerraGaucha . Em plena #RotaRomântica em #NovaPetropolis (RS), o uruguaio a
by cafeviagem 8 years ago | via Instagram