Nu är Almby IK:s ungdomsträning igång igen! Härligt! I torsdags drog vi igång med en Moss-sprint efter en uppvärmning bestående av Moss-kull. ????????52 barn och ungdomar sprang omkring på mossen tillsammans med föräldrar och ledare - härlig kväll! #almby
by almbyik 7 years ago | via Instagram



Quando dão voz a saúde ???? Foi um sábado de emoções! ❤️ #ceciliabezerra #ativitahumanitaria #abutres #instagood #tbt #sabado #saude
by ceciliabezerraoficial 8 years ago | via Instagram