Eerik aloitti kesätyöt täällä UPM Pietarsaaressa heti ensimmäisen konetekniikan opiskeluvuotensa jälkeen. Kesän kuukaudet lasketaankin osaksi hänen harjoitteluaan Oulun ammattikorkeakoulussa, jossa hän harjoittelee mm. 3D-mallintamista tulostettavia proje
by upmpietarsaari 7 years ago | via Instagram