Bon dimenge família! Si avui ja torneu, ànims que no passa res. A més, al barri seguim els de sempre amb ganes que ens expliqueu com ha anat. I recordeu que fins el 12 de setembre encara podeu penjar una foto amb el #flotocallestrella i tenir l'opció de
by mercatlestrella 7 years ago | via Instagram

Smile and shine. Lovely Stefanie Giesinger is wearing our beloved Y-necklace with cubic zirconia stones. ???? ♥ • • • • #leafschmuck #finejewelry #stefaniegiesinger #happy #royalwedding #weddingday #smile #fashionblogger_de #instagood #saturdaymood #weeke
by leaf_jewelry 8 years ago | via Instagram

Boblende glad vannkefir???????? Vil du lese mer om vannkefir har jeg lagt ut et nytt innlegg på bloggen???? #vannkefir #probiotika #fermentering #fermentertdrikke #tibi #urbrus #fermented #waterkefir #godtfortarmen #magevennlig #tarmvennlig #hjernenitarme
by anita_superlivsstil 8 years ago | via Instagram