Kesä on virallisesti ohi ja arki alkanut! Töihin oli virkistävää palata, vaikkakin aika pienillä työtunneilla mennään.???? Oon nyt lukemisen suhteen ollut vielä suunnitteluasteella, sillä viime viikko menikin vielä lomailuksi ???? No, se tähän alkuun sall
by _pigletpink 7 years ago | via Instagram



The hike from Mui Wo to Silvermine Waterfall is a great one for families! #expatlivinghk
by expatlivinghk 8 years ago | via Instagram