Omenaa, vaniljaa, murua ja kinuskia. Tarvitseeko omenapiirakka vielä jotain muuta? ???????????? Tämän piirakan resepti nyt blogissa! ???? Mukavaa perjantaita. ????Viikonloppu on pian alkamassa. Minä saan viettää ihanien ystävien kanssa koko viikonlopun! K
by kermaruusu 7 years ago | via Instagram



Quando dão voz a saúde ???? Foi um sábado de emoções! ❤️ #ceciliabezerra #ativitahumanitaria #abutres #instagood #tbt #sabado #saude
by ceciliabezerraoficial 8 years ago | via Instagram