”Meningen med livet är att ha någonting pågång.” Tack alla nya vänner som besökte oss i montern. Hoppas vi ses snart igen! ???????? O till alla tyngdlyftningsvänner: Imorgon ses vi i träningslokalen igen! ????????‍♀️???????? @pranafestival
by sweatstore.nu 7 years ago | via Instagram

Performance, style and quality... which colour is for you? #venum #venumgloves #venumboxing #boxing #elite #instacool #picoftheday #instagood #kaki #navy #gold
by venumofficial 8 years ago | via Instagram