Eka aamu uudessa kodissa. Kahvi on suhteellisen pahaa pikakahvia (ja kahvinkeitin saapuu vasta loppukuusta) eikä vielä ole edes mitään, mihin istahtaa, mutta nyt on hyvä näin! ❤ #sunnuntaijuttujablogi #sunnuntaijuttuja #uusikoti #muutto #askeettinensisus
by sunnuntaijuttuja 7 years ago | via Instagram


#Sunday - Winding down by running ????????‍♀️, people watching and sunset viewing ???? #metime #sunset #sunsetphotography
by firstl0ve88 8 years ago | via Instagram