Mitäs sanotte? Oisko tässä sopiva olut, jolla voisin illalla juhlistaa 1,5 miljoonan rajapyykkiä????? -- De Struise Brouwers ❤️ #olut #beer #bier #birra #pivo #cerveza #öl #jaskankaljat #craftbeer #craftbeerporn #destruisebrouwers #destruise #struise #bl
by jaskankaljat 7 years ago | via Instagram