Kilka lat temu, o tej porze wyskoczyliśmy z przyjaciółmi w góry. Taką piękną złota jesień była. Zresztą w górach pięknie każda jesień wygląda. Procz takiej mokrej. A dziś... Siwo na trawie. Zimno. Brry. #jesień #mojswiattakipiekny #codziennecuda #odysnie
トルコの老舗ガラスメーカー
パシャバチェのグラス✨
湘南のカフェでも使われていました????
セヴィンチエイトの製品も
パシャバチェ社のガラスを使った物をご紹介しています⭐️
*
22日まで横浜高島屋で一週間限定SHOPがオープン????✨
*
#セヴィンチエイト #ハンドメイド #ハンドクラフト #グラス #テキスタイル #織物 #デザイン #カラフル #ギフト #プレゼント #ガラスウェア #家具 #ジュエリー #アクセサリー #ランプ #美術 #日本 #デコレーション #インテリアデザイン #新年