Lähikukkakaupassa on kiva asioida, kun sieltä saa aina niin ystävällistä ja äidillistä asiakaspalvelua. Sit on kiva hemmotella itseään iKaffe-kaurajuomalla ja lorauttaa sitä iltapäiväteen sekaan. Tuntuu arki enemmän juhlalta. Moppasin meidän asunnon ihana
by inanen 7 years ago | via Instagram



#Sunday - Winding down by running ????????‍♀️, people watching and sunset viewing ???? #metime #sunset #sunsetphotography
by firstl0ve88 8 years ago | via Instagram