Det absolut bästa med mitt jobb är när mina underbara bröllopspar återkommer med fina ord om sina bröllopstårtor - åh, vad lycklig jag blir av det! Extra roligt är det när det också följer med fantastiska bilder, som från Erika och Linus bröllop i somras.
by tartstugan_norrtalje 7 years ago | via Instagram