Zin in een tochtje met een winters tintje? De vaarroute Snakkerburen - Oudkerk langs o.a. het Elfstedenmonument is zeker een aanrader voor een zonnige (koude) dag! ???? Ga naar hiswarai.nl/nieuws voor de route • • • • Fotocredit: @heerlijkemomenten #wate
by hiswaamsterdam 7 years ago | via Instagram

~~we are so glad to have contributed to the change for a better nation. Always a great feeling to strive to achieve a better version of ourselves, every step of the way. To a better future, together, cheers!~~
by luminnej 8 years ago | via Instagram

Do the smart thing. ???????? We live in a time and age where we’re all so incredibly connected. ⚡️ Technology is amazing and it allows us to keep in touch with our friends an family just about everywhere, means you can take a panoramic photos with the tou
by pushdoctor 8 years ago | via Instagram