Vuoden ensimmäinen jouluperinne on hoidettu alta pois. Eli olemme käyneet avomiehen kanssa jokavuotisen väittelyn siitä voiko joulunodotuksen aloittaa jo marraskuussa. Pidin tänäkin vuonna pääni ja totesin, että #marraskuuonjoulukuukausi . Meillä on siis
by bigmamashomeblog 7 years ago | via Instagram