「サイコロトースト」
リポスト????トーストを丸ごと使用したサイコロトースト????????☕️
サイズ感も十分で満足度が高そう・・????????
.
しかもこれがモーニングでドリンク代に+150円ですか????⭕️
お得感も????????
.
ちぎると中から出てくる湯気、想像するとお腹が空きます????????笑
.
@tbrktsk321 さん、 #ナゴレコ ありがとうございます????♂️????♂️
.
Repost @tbrktsk321・・・
.
サイコロトースト ー 神戸珈琲倶楽部
Hi hi hello! ???????? I left for a while there to soak up all the Christmas spirit possible offline and off-phone. But I'm here today because this is important ???????? Cheese Balls, Three Ways. Make them for #NYE2016 and ring in the new year with a happy