One thing I regret doing in my life is that I never do any skin rituals at all. When fellow ladies talk about what brands they use for moisturizer, toner, day cream .. I’m shookt! Wala akong madagdag. Now, three months before I turn 35 eto nagbabalik loob
.
.
- Today's NEW -
.
✔︎ サマーツイードパンツ
[ mr4065 ]
ネイビー モカ アイボリー
.
.
本日20時~販売開始♡
.
.
.
- Today's NEW -
.
✔︎ キャットサングラス
[ mr4066 ]
ブラック ピンク ベージュ
.
.
本日20時~販売開始♡
.
.
.
- Today's NEW -
.
✔︎ 変形シャツ風ブラウス
[ mr4063 ]
ネイビー パープル ブルー
.
.
本日20時~販売開始♡
.