[EN⤵] Jejku, jak ja teraz lubię naszą sypialnię ???? No powiedzcie, że osłona na grzejnik to był strzał w dziesiątkę ???? Jak Wasz dzień? U nas chyba nici z randki bo Leonowi wychodzi ząb i bardzo cierpi ???? _______ EN. Ohh, I like do much our bedroom. R
by odinspiracjidorealizacji 7 years ago | via Instagram

セヴィンチエイトでは、デザイン・カラー共に様々な製品を豊富に取り扱っております???? インテリアとしてもとても素敵です???? ???? #セヴィンチエイト #ハンドメイド #ハンドクラフト #グラス #テキスタイル #織物 #デザイン #カラフル #ギフト #プレゼント #ガラスウェア #家具 #ジュエリー #アクセサリー #ランプ #美術 #日本 #デコレーション #インテリアデザイン #新年 #メイク #ネイル #design #instagood #happy #横浜赤レンガ倉庫 #ららぽーと湘
by sevinc8_2013 8 years ago | via Instagram

セヴィンチエイトでは、デザイン・カラー共に様々な製品を豊富に取り扱っております???? インテリアとしてもとても素敵です???? ???? #セヴィンチエイト #ハンドメイド #ハンドクラフト #グラス #テキスタイル #織物 #デザイン #カラフル #ギフト #プレゼント #ガラスウェア #家具 #ジュエリー #アクセサリー #ランプ #美術 #日本 #デコレーション #インテリアデザイン #新年 #メイク #ネイル #design #instagood #happy #横浜赤レンガ倉庫 #ららぽーと湘
by sevinc8_2013 8 years ago | via Instagram

▶︎▶︎スワイプ 売れ筋チャイグラスTOP3♥️ 数に限りがあるのでお早めに????⭐️ * 16日〜横浜高島屋で一週間限定SHOPがオープン????✨ * #セヴィンチエイト #ハンドメイド #ハンドクラフト #グラス #テキスタイル #織物 #デザイン #カラフル #ギフト #プレゼント #ガラスウェア #家具 #ジュエリー #アクセサリー #ランプ #美術 #日本 #デコレーション #インテリアデザイン #新年 #メイク #ネイル #design #instagood #happy #横浜赤レンガ倉
by sevinc8_2013 8 years ago | via Instagram