Joulukuu on täällä, ja nyt on ihan virallisesti hyväksyttyä joulufiilistellä ???? (Itsehän tosin otin pienoisen varaslähdön jo syys-lokakuussa.. hups!) Blogissakin jouluillaan tässä kuussa, ja tänään laitoin siellä jakoon tällaisia söpöjä tulostettavia pa
by sunnuntaijuttuja 7 years ago | via Instagram


#Sunday - Winding down by running ????????‍♀️, people watching and sunset viewing ???? #metime #sunset #sunsetphotography
by firstl0ve88 8 years ago | via Instagram