Joulutulet lähitilalla. Kiitos glögistä ja piparista @syrjalantila! Ja koko vuoden lihatoimituksista myös. --- #syrjäläntila #lähiruoka #nuotio #joulu #muurame
by olutkellari 7 years ago | via Instagram