Ist das nicht ein feiner Stern ? Ich mag die Farbkombination aus cremeweiß, hellgrau und rot. Irgendwie skandinavisch ... . Is not that a fine star? I like the color combination of creamy white, light gray and red. Somehow Scandinavian ... . #crochetstar
by seidenfein 7 years ago | via Instagram