Joulukynnet sopii ulkona näkyvään lumimaisemaan. ❄️❤️⛄️ Kokeilin ekaa kertaa ovaalin mallisia kynsiä, oon ollut vuosia tasapäisen mallin kannattaja. Näähän on oikeestaan tosi kivat ja kätevämmät kuin neliskanttinen malli. Mun kynsistä huolen pitää yhteist
5x beef
5x cheddar
5x bacon
5x joy
????????????????