Joulukynnet sopii ulkona näkyvään lumimaisemaan. ❄️❤️⛄️ Kokeilin ekaa kertaa ovaalin mallisia kynsiä, oon ollut vuosia tasapäisen mallin kannattaja. Näähän on oikeestaan tosi kivat ja kätevämmät kuin neliskanttinen malli. Mun kynsistä huolen pitää yhteist
by kristiinamu 7 years ago | via Instagram

5x beef 5x cheddar 5x bacon 5x joy ????????????????
by erahurka 8 years ago | via Instagram

Red alert ⚠
by erahurka 8 years ago | via Instagram

????????
by erahurka 8 years ago | via Instagram