Joko on jouluruuat syöty ja levätty hyvin? Onko uuden vuoden lupaukset jo pohdittu? Mitä jos tekisit tänä vuonna lupauksen eläimille? Ryhtymällä Animalian kuukausilahjoittajaksi tuet eläinten hyvinvoinnin puolesta tehtävää työtä läpi vuoden ja autat niit
by animaliary 7 years ago | via Instagram


Love nude nails and this from @dependcosmetic is perfect ???????? #nails #nailpolish #nagellack #beauty #momstyle #momlife #nudenails #nude #umeå #nordmaling #skönhet #instagood
by annawii 8 years ago | via Instagram

Spring outfit - I loooove to wear stripes, do u? ???????? #dagensoutfit #ootd #lookoftheday #momstyle #momlife #boho #longhair #nordmaling #umeå #instagood #stripes #michaelkors #only
by annawii 8 years ago | via Instagram