Χρονιααααα πολλά!!!!!! ???????? Εύχομαι το 2019 να φέρει σε όλους...ο,τι δεν κατάφερε το 2018! Για εμενα δεν ήταν άσχημη χρονιά,καθώς εκπληρώθηκαν κάποια απο τα όνειρά μου!Ειμαι σίγουρη και αισιόδοξη οτι ο νέος χρόνος θα ειναι ακόμη καλύτερος! ❤️ . . #new
by beautyandthefoodbeast 7 years ago | via Instagram



現在月・水・金曜日定休日なので今日はお片づけと勉強をする普通の休日です。 #tattoook な温泉がミナミにあるらしいから気になる。 #ドレス ##赤いドレス #赤いドレスの女 #アップスタイル #リネアストリア #ウィッグ #長身 #年がら年中ダイエット中 #大阪 #十三 #北新地 #lgbt #lgbtq #instagood
by osakakyouka 8 years ago | via Instagram