Työpiste alkaa vihdoin näyttää aika viihtyisältä! Mun lempparijuttu on tietysti (enemmän tai vähemmän elossa olevat) huonekasvit ???? Ja joululahjaksi saatu lehmäkalenteri! Vielä tarvis sopivan piuhan, että saisin tähän isomman näytön, mutta kyllä tässä k
by sunnuntaijuttuja 7 years ago | via Instagram


#Sunday - Winding down by running ????????‍♀️, people watching and sunset viewing ???? #metime #sunset #sunsetphotography
by firstl0ve88 8 years ago | via Instagram