Ei pitäisi valittaa, mutta arvatkaa, millä junalla pitäisi mennä? Eikä tällä asemalla ole lämmintä odotustilaa. On tässä jo tovi odoteltu. #talvimyrsky #vr #junaliikenne #juna #train #saunakallio #munonkylmä #paleltaa
by mannilainen1 7 years ago | via Instagram

パラオの海は中も外も上も下も、全て想像以上。 #パラオ #女子旅 #タビジョ #世界遺産 #絶景 ##フォトジェニック #instagood #palau #ビーチ #海外旅行 ##リフレッシュ
by his_ecotour 8 years ago | via Instagram