Jak tam u Was? Zima trzyma? ❄️❄️❄️
Dziś noc ma być bardzo mroźna ???? Katowice, Suwałki -15 brrr... Tak zimno, że na paznokciach zamarzła mi... sałata ????
Zapraszam Was na mroźny post ????♥️????
Link to BLOG in my BIO ❣️ #nails #nailart #paznokcie #mani
寒い日は暖かい所に行きたく…なりませんか。
マレーシアのコタキナバルは、登山も洞窟探検もビーチも街中から見える燃え上がるようなサンセットも、直行便だと約5時間半。
#マレーシア #コタキナバル #キナバル山 #登山 #ビーチ #絶景 #夕日 #世界遺産 #世界自然遺産 #南国 #自然 #instagood