si hei til burgeren vår ????‍♀️ det er en rødbete- og linseburger med aioli/dressing, rødløkschutney salat, med økologiske burgerbrød fra Rotvoll ???????????? den er fortsatt under utvikling, så vi kommer til å kjøre en liten prøveperiode de neste ukene.
by persilleriet 7 years ago | via Instagram



The hike from Mui Wo to Silvermine Waterfall is a great one for families! #expatlivinghk
by expatlivinghk 8 years ago | via Instagram