@s__unnn 님의 포토후기???? #미스트 세안 후 칙칙 토너대용으로도 좋고 건조할때 수시로 뿌려줍니다 ???? #수분크림 저는 극건성이라 이런 제형 좋은데 조금 무겁다 생각되시면 저녁에 나이트크림이나 수면팩 같은 느낌으로 사용하기도 좋아요! 소량만 사용해도 보습감 굿 ???? . . . #에잇트웰브 #eight2welve #812 #에잇트웰브글로리크림 #에잇트웰브글로리미스트 #글로리크림 #글로리미스트 #글로리광채 #후광크림 #글로리피부진정 #후광
by eight2welve 7 years ago | via Instagram


Dzień Pułku ⚔️ Fajne przeżycie, polecam na przyszłość. Södra skånska regementet P 7 . . . #army #försvarmakten #polishgirl #in #sweden #szwecja #armia #wojsko #czołgi #me #new #instaarmy #instagood #mundury #zielonomi #⚔️ #war #lufy #kanken @kankenoffici
by barbaramaria_mlynarczyk 8 years ago | via Instagram

Pieczeń rzymska z kurczaka ???????????? Keksówka: 26 cm Składniki: (12 - 14 porcji) 800 g mięsa mielonego z kurczaka 4 jajka ( 3 1) 3 łyżki tartej bułki 2 ząbki czosnku 3 łyżki posiekanej natki pietruszki 1 łyżka musztardy 3 łyżki sosu sojowego 3/4 łyż
by barbaramaria_mlynarczyk 8 years ago | via Instagram