Uusi viikko! Mites teillä se on alkanut? Tänään oli säpäkkä ja pitkä työpäivä, joten jumpan kautta nukkumaan???? Kuvassa erillistalon stailauksemme @synkronitalo Hyvää yötä kaikille ⭐????
by maja.decorshop 7 years ago | via Instagram