| ”Pikkuisen” hommaa vielä, mutta suurin osa fyysisistä töistä on jo tehty ???????????? Toivoisin, että ennen juhannusta tästä saisi ihastella kaunista havukaistaletta, upeaa puhdasta kalliota ja viihtyisää terassia + sen jatkeena olevaa liuskekivitasanne
Just my Double Easter Ham Sandwich with 2x slices of ham, horseradish and some egg. ????
5x beef
5x cheddar
5x bacon
5x joy
????????????????