Dia desses eu estava no Parque Roberto Mário Santini, em Santos, aka Emissário Submarino ou ainda pros mais íntimos Quebra Mar, e então vi a escultura belíssima em homenagem aos primeiros imigrantes japoneses que chegaram ao Brasil em 1908. ??????????????
Friday mood and also because we have 20% off entire site! Use code THANKSMOM at checkout. ⠀
Shop on www.royaltyforme.com
Currently crushing on these details. Shop Embroidery Flood with Frayed Hem on www.royaltyforme.com ⠀
Stitch perfect..Which wash would you pick? Tell us in comments below ????⠀