Nos N4 d’Evretz sont CHAMPIONS DE LA LIGUE CENTRE !!???????? Bravo à nos N4, c’est une très belle saison, une équipe soudée ! ???????? En plus de ce titre ils sont qualifiés pour la finale du championnat de france le 8 et 9 juin !
#rollerhockey #evretzgo #
So, yesterday was my birthday! I’m 21, again. ???? Hubby had the great idea to take a pictorial scavenger hunt/nature walk. So we made a list, we grabbed our phones/ipods, and went around the neighborhood. Here are a few things on our list, can you spot ‘
Who knew acorn squash could be so delicious? If you're looking for a yummy new dessert, give this acorn squash custard a try. It's low-sugar, healthy, and soo good drizzled with honey. Link in profile! http://bit.ly/2zEYAo5
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#jerf