Pasti ramai yang tak tau #cinch ni untuk apa kan? Ok Cinch adalah #Meal #REPLACEMENT yang bagus untuk orang yang nak diet dengan cara yang sihat???? Bagi sesiapa yang tak sempat bersahur atau yang ingin BERSAHUR ringkas, highly recommended untuk consume
by erna.sihatcantik 7 years ago | via Instagram