Nog een kiekje uit Lissabon hoor, want die stad is gewoon te fotogeniek. Vooral als de zon doorkomt en de lucht blauw is.???? • De eerste 2 dagen dat we daar waren was het helaas slecht weer, maar de laatste 2 dagen was dit dus het weerplaatje met 24-26
by lauraboogers 7 years ago | via Instagram