Työpiste in the making. Huomenna raahaan kirjat syksyä odottamaan. Kahvikuppi odottelee jo valmiina, kiitos vielä @maleicy #työ #työpäivä #työpiste #työhuone #omapaikka
by rouvaeriksson 7 years ago | via Instagram