Registro do chá do Ákilah em Viamão. Só a agradecer a família e amigos que compareceram, aos que não puderam mas mesmo assim enviaram felicitações e mimos! Temos vocês em nossos corações! PS: Lucas não foi pintado, achei injusto, fica registrada minha ind
by mumuowo 7 years ago | via Instagram

Oh my, Strawberry Pie!! ???????? This fresh strawberry pie is the epitome of summer desserts right here! So I am just over here chowing on pie instead of dinner. Let’s see...it has fruit and the crust is like bread so I am totally good! ???? ????The pie
by a.firemans.wife 8 years ago | via Instagram