???? [català] Sobre el riu Corb, la dita diu: “A Sant Martí es va morir”, però potser seria millor: “... el van matar”, tot i que evidentment no rima. Els mapes oficials segueixen el traçat del Fals Corb, seguint el que en realitat és la séquia o canal
Ne ho sempre desiderato uno e non potrà di certo mancare nella nuova casetta ! Che non vediamo l’ora sia pronta ! Ma quando poi ????
Ci sono tantissimi modelli tutti per voi ! Vi basta cliccare qui :
https://www.amazon.it/dp/B01M2YSMF8/
O potete farlo di
I still don't know if in my belly there is a girl or a boy! ???? ????❤️ When I discover a brand that produce their #handmade products I am immediately impressed! Like @bows_by_ri ❤️❤️❤️ for me who works with his hands is to be appreciated! You like these