Olen tässä touko-kesäkuussa neulonut jo muutamat villasukat ja virkannut jättimäistä peittoa - tosi kesäistä, I know ???? Nyt otin koukulle jotain keveämpää, ja tällaiset puuvillaiset ja bambuiset tiskirätit on aika täydellisiä ja pieniä kesäkäsitöitä! On
by sunnuntaijuttuja 7 years ago | via Instagram


#Sunday - Winding down by running ????????‍♀️, people watching and sunset viewing ???? #metime #sunset #sunsetphotography
by firstl0ve88 8 years ago | via Instagram