I ❤️ Tampere⁣ ⁣ Kauppahalli heräili hiljaksiin tähän torstaihin. Jälleen kerran mietin, että miksei tule käytyä täällä useammin.⁣ ⁣ Istuttiin vailla kiirettä ja nautittiin aamupalaa, joka on ehdottomasti kaupungin parhaita????????????????☕️ ⁣ ⁣ #breakfast
by atmarias 6 years ago | via Instagram