Olin yllättynyt, kun Minttu Räikkönen kertoi juovansa kahveista vain Nescafen pikakahvia ja kuljettavansa aina matkoillaankin sitä mukanaan. Hän, jota kutsuisin Suomen Meghan Markleksi, ei siis kelpuuta muuta kahvikuppiinsa. Aika cool ???? PS❗Kuluuko "Su
by businesswomanhelsinki 6 years ago | via Instagram


Performance, style and quality... which colour is for you? #venum #venumgloves #venumboxing #boxing #elite #instacool #picoftheday #instagood #kaki #navy #gold
by venumofficial 8 years ago | via Instagram