De werkvergunningen voor de amerikaanse spelers zijn binnen. Er kan dus volop getraind worden. Deze zaterdag om 19.00 is de eerste oefenwedstrijd in de Vijf Meihal tegen Filou Oostende. Toegang is gratis dus een ideale mogelijkheid om het team van dit jaa
by zzleidenbasketball 6 years ago | via Instagram

All smiles at the beach! #mymyrtlebeach AD
by alikirbymn 8 years ago | via Instagram