Palvelemme alkavalla viikolla ma-to. Perjantaina hoitola on suljettu tyhy-päivän vuoksi. Lämpimästi tervetuloa ja ihanaa viikkoa! ???? #ekokosmetologi #ekopharma #unnanordic #btb13 #luonnonkosmetiikka #ihonhoito #madeinhelsinki #madeinfinland #vegaaninen
by kauneushilla 6 years ago | via Instagram